Merhaba kizlar, böyle bi soru aslaaa sormam ve bebegimi kimsenin bebegiyle kiyaslamam diyodum ta ki bugüne kadar 🙈🙈 kizim 9,5 aylik ne emekleme cabasi ne dis cikarma belirtisi hic bisey yok. Aslinda kafamada cok takmiyorum, ben rahatim böyle ama herkes cok sasiriyor görünce aa emeklemiyomu benimki 5 aylik emekliyo diside cikti bilmem ne diyolar sizce ne yapmaliyim? düsünmedende edemiyorum 😅 bugün esimin arkadasi ve hanimiyla bulustuk ogullari kizimdan nerdeyse 5 ay kücük ve emekliyor benim kizimda tik yok (kiyaslamis oldum) 🤣 sizden güzel cevaplar bekliyorum tesekkürler simdidenn 🥰