Annesininpogacayanagi Kızlar kızım 9 aylık bu zamana kadar gunde bir kez kaka yapardı ama 4 gundur gunde 4-5 kez kaka yapıyor. Az da degıl kabız da degıl gayet normal bi sekilde zorlanmadan yapıyor. Fazla değil mi niye böyle cok kaka yapmaya basladı anlamadım.
Haribo42 Annesininpogacayanagi üstte kalsın cnm. Benm oğlumda nerdeyse 10 aylık olucak maximum 2 yapıyo
_tospikannesi Annesininpogacayanagi bizimki de aynı sanki ne yese hemen kakayla atıyor ve çok kaka yapmaya basladıgından bu yana kilo alımı da yavaşladı
Alinadefne Annesininpogacayanagi aslında normal metobılızmasi iyi çalişyor bırde dişte yapar e malum ek gıda da var bır defa az zaten en azı ıkı üç
Birkoalaanasi Diş geleceği zaman günde beş altı defa yaptığı olmuştu, ishal gibiydi az biraz. Dişleri ne durumda?
Annesininpogacayanagi Birkoalaanasi ay fena kendi ellerini geçti beni kemiriyor artık. Huysuzlanmalar basladı. Bütün gece uyuyan cocuk 3-4 kez uykusunda birden aglıyor. Salatalık veriyorum eline hırsla diger elini yumruk yaparak ısırıyor kaşıyor. Bekliyoruz yani dişleri.
Birkoalaanasi Annesininpogacayanagi Güzel yapıyorsun, diş belirtisi olabilir ishal olup olmadığına dikkat et yine de bol su içir.