Haribo42 yani sağlık ocağında hemşire mamaya başlat deme yetkisi yok bizde diyorken sizin mama ver demeniz bir o kadar absürt.. Sütü var kadının işte, 4 ay atak dönemi zaten herkes yaşıyor bu ağlama zırlama sürekli mızmızlık olayını. Hepimizin bebeği mi aç o zaman? Belki de yanlış emzirme yapıyordur bebek son sütten faydalanamıyordur, olabilir yani.