AselAda Tecrübeli annelerimiz bebeklerinize hangi demir ilacını veriyorsunuz? Zararları olan bir iki marka var. O yüzden vermek de istemiyorum. Bide anneler olarak bizimde kullanmamız gerekir mi?
Ecocan AselAda ben duneczaneye gittim bana ferrum verdi ama kullanmaya da korktum nebileyimmya saglik ocaginin verdiginide pek kullanmak istemedim eczanemizdeki bayanda ben cocuguma bunu kullanmisrim dedi
Ipekk AselAda siz sağlık ocaklarında kan değerlerinize baktırın doktora danışabilirsiniz. Ben emzirdiğim için ı mom latte kullanıyorum takviye olarak
Yasirin_annesi AselAda bana doktorum sidefer damla verdi sağlık ocağının verdiklerinde paraben var dedi günde 6 damla olarak sideferi kullanıyorum ben
Semifowler Sidefer damla kullanıyorum kabızlık ve başka hiçbir şikayetimiz olmadı memnunum 4 aylıkken başladık günde 5 damla devam ediyoruz
Ecocan dphnln aa bende kullanayim ozaman memnunmusunuz eczanedede paraben yok bunun icinde dedi iyidir insaallah
tutu11 dphnln benim bebeğim de prematüre 4 buçuk aylık. Bize de ferrum verdi. Kaç damla kullanıyorsunuz günde?
dphnln tutu11 Kilosuna gore artiyor damla sayisi. 3 damla kullaniyorduk en basta. Suan 5 damla. Her 1 kg da damla artiyor.