Kızlar 2 aylık olduk hala degişen bisey yok hep aglama var uyanır aglar uyurken aglar yani hep mız mızlanıyor onuda anlıyorum evet cok zordur o agrıyı cekmek cokta üzülüyorum sizin gazınız nzmn bitti dok 6 aya kadar süreblr dedi cok uzun deglmi cogu kişi 3 ayda bittiginş söyliyor