Merhaba arkadaslar kızım 10.5 aylık iki hafta once ishal istahsizlik nedeniyle doktora goturdum kizimi. Ferritini 3 dusmus demiride 23 e. Ek gida baslangictan beri sorunlar yasadim ne meyve sevdirebildim ne sebze hergun cesit cesit tadlar denettim ancak yogurt yogurtlu corba disinda hicbir seyi severek yemiyor. Meme emiyor sadece onun disinda. Yogurdu sevdigi icin ona katip vermeye calistim bi cok seyi ancak bu sefer yogurduda reddetmeye baslayinca yogurdunu tek vermeye basladim tekrardan. Doktorumuz ferro sanol b verdi demir eksikliginden dedi istahsizlik ancak surup verdikten sonra iki lokma yedigi sebzeyi de yemez oldu. Sastim kaldim surubun tadida oyle kotu ki ogure ogure iciyo siringayla agzina sıkıyorum ancak yutmadam tukuruyor iskence haline dondu. 2 ay kullan dedi doktor daha 15 gun oldu 1.5 ay daha nasil verecegim hic bilmiyorum. Meyve suyu sevse en azindan ona katip verirdim. Bu durumu yasayan var mi bi akil verin bana lutfen.