53 günlük oğlum. Ayakta sallamaya kucakta sallamaya bunlara hiç alıştırmadım. Sadece anne yanı beşikte sallamaya alıştırdım. Onda da bazen yarım saat bazen 45 dk bazen 1 saati buluyor uyutmak.. Böyle uyuyan var mı.? Ne yapmam lazım hemen uyuması için? . Bütün bebekler mi böyle? Normal mi henüz?