Helenyaz merhaba , güzellik merkezinden dermapen önderdiler. Aslında çok fazla lekem yok ama cildiyeye gittiğimde verilen kremlerin vs bir faydasını görmedim. Gözaltı torbalarımın bitiminde sanki güneş gözlüğü yanığı gibi lekelerim var. Bu konuda o kadar farklı söylemler varki ne yapacağımı şaşırdım. Dediğiniz leke serumunu araştırdım, siz tam olarak hangisini kullanmıştınız? Detaylı olarak( leke serumu ve dermarol kullanım aşamaları hakkında) bilgi verirseniz çok memnun olurum❤️❤️❤️