Zeynep_AlyaninAnnesi Olmaz mı! Bulunduğum ilçede de PTT kargo rezalet. Evde olduğum halde eve gelip adreste bulamadık diye mesaj geliyordu bana bi dönem. Telefonla ulaşmak zaten imkansız. Her seferinde şikayet kaydı oluştururdum, bi sonraki kargo zamanında gelirdi. Sonra yine bozulurdu, yine evde olduğum halde adreste yok mesajı. Ki adreste yoksak bildiri kağıdı bırakmak zorundalar, onu da yapmıyolardı çünkü gelmiyolardı. Yalancılar. Ama pandemi döneminde bunlara bi şey oldu. Kapıya gelir gelmez aramalar, zamanında kargoyu getirmeler. Alışkın değiliz sorumsuz PTT kargonun böyle zamanında ve doğru bi şekilde çalışmasına.