Reyyan34 kızım da öyle. Yolda alır başını gider, elimden tutmak istemez, parkta salıncağa bakmaz. Mesela bugün ana caddede arabaların arasına göndermedim diye ağladı. Etrafımda bu aylarda dikkat eden bebek hiç görmedim ki edemezler zaten. Tehlikenin ne olduğunu bilmiyorlar daha. Kızım başının acıyacağını bildiği halde kendini duvara doğru geri atıyor, eğer ben yakalamazsam acıdan ağlıyor ama 5 dakika sonra yine yapıyor çünkü oyun zannediyor.