nesshe
nesshe merhaba, öncelikle bebeğiniz dünyaya hoş gelmiş, sağlıkla büyüsün inşaallah 🤲😊
Yiyecek olarak bir çok şey deneyebilirsiniz. Basta hurma olmak üzere.
Ama başkalarının da dediği gibi en önemlisi bebeğinizin sizi DEVAMLI emmesi AMA DEVAMLI. hatta mama verirken bile. Ben yurtdışında doğum yaptım, bebegim erken geldiği için sütümü beklemediler ve mama verdiler. Ama mamaya alışmaması için de mamayı, beni emerken, küçük enjektör, şırınga ile veriyorduk. Yani bebeginiz aslinda sizi emecek ama mama siringa yardimi ile agzina gelecek. Bu çok önemli, böylelikle hala sizden beslenmiş gibi olacak. Bu anne bebek bağının oluşumu için de çok önemli ve büyük bir.destek. Bunun adına EDS, yani Emzirme Destek Sistemi deniyor. Google’da aratin, göreceksiniz.
Buna ek olarak bana yaptırdıkları 2. şey emzirme öncesi veya sonrasi pompa ile sütü boşaltmak. Bunu en doğru nasıl yapacağınız su videoda anlatılıyor.
Bu 2 yöntem en etkilisi ve mamayı bir an önce bırakmanızı sağlayacak en hızlı çözümdür.
Bunlara ek olarak Galactago diye bir damla var süt arttırıcı, bunu da kullanmıştım. Turkiyedeki doktorum vermişti.
Bol şanslar ayrıca da yazabilirsiniz bana. Iyi dinlenmeler ve iyi uykular diliyorum size .