GzdeBade Ega bende almayı düşünüyorum daha dün akşam baktım e bebeğin ki hoşuma gitti kızım çok fazla bebek arabasına binmek istemediği için fiyatı da uygun geldi bir bakın isterseniz
Fistiklokum48 Ega baby2go markasınınkini aldık canım gayet güzel ve baston değil kabin diye geçiyor tek elle katlayıp çek çek yerinden çanta gibi çekiyorsun hepsi burada 750 ye almıştık
Neriman2020 Ben joie marka kullaniyorum memnunum hatta suan indirimde sanirim https://www.e-bebek.com/joie-brisk-lx-baston-bebek-arabasi-p-joi-s1102gcunb000
GzdeBade Talha2020 bayramdan sonra alicam canım benetto vardı oldum olası sevemedim o arabayı. Şimdi bunu beğendim lakin kızım ya yürümek istiyor yada kucağımda gitmek belki değişik olunca binmek ister.
Neriman2020 Ega baston hemen kapanip açılabiliyor. 7.7 kg agrliginda tek başına bir yerlere giderken kullanisli yormuyor. Ayrica katlaninca bebek kucaginda iken bile tasiyabilirsin.
Busrakap Ega söğütözü babymalldan pierre cardin yehoo aldık çok memnunum hem hafif hem kullanışlı çekcekli valiz gibi oluyor kapatınca