minikdavsanim bebeğin bence kilo alımı normal 500 altında alırsa az diyor doktorumuz bizde 1,5 kilo faşan almadık 600-700 civarı her ay ve doktorum gayet güzel diyor fazla kilo alması iyi değil zaten obeziteye yol açıyor öyle demişti doktorumuz bence bunu dert etme çok kilo alan bebeğe diyet başlatıyorlar ve bence en zoruda o