Merhaba güzel anneler🍀 15 günlük kızım uykusunda bazen hıçkırmaya başlıyor yüzü ağlamaklı oluyor yerinden sıçrıyor çok hızlı nefes alıp veriyor sonra uyanıyor. Aynı kabus gördüğümüzde korkup verdiĝimiz tepkileri veriyor. Acaba odamı bizler gibi kabus görüyor. Tedirgin olmaya başladım bu durumdan. Sizce bunun sebebi ne olabilir ?