Arkadaşlar prolaktin hormonu süt yapar oksitosin hormonu sütun salgılanmasını sağlar. Süt kanallarını acar. Biz normal doğumda sancı çekmemizin sağlayan hormonda oksitosindir. Yanı normal doğumda sancı çektiğiniz için oksitosin hormonu had safadadir. Sezeryan yapay doğum olduğu için normale kıyasla o kadar salgılamaz bu da yine bünyeyle alakalı ama yine de fark ediyor. Yanı yok sezeryandan korkmuşsun yok suyun patlamış bunlar palavra