Merhaba anneler 1 aylık kızım var daha 40 bile çıkmadı ama sanki sütüm yok. 2 gündür. Emziriyorum 2 saat 3 saat sonra bile göğsümde süt birikmiyor. Kızım uyumaktada zorlanıyor. Öyle ağlamıyor ama uyumuyorda. Ýutkunma sesi de kısa sürüyor. Neden böyle oldu anlamadım. Dr kontrolünde kilo alımı gelişimi iyiydi. Ama zaten 2 gündür böyle hissediyorum.