jolene
demetdiyebiri35
72 günlüktü yaptırdığımız da ama iyi ki yaptırdım. İlk gün sitres oluyor şişme filan insanı korkutuyor ama ikinci gün iyileşme belirtileri hemen başlıyor. Zaten sürekli ya krem ve ya kantaron yağı ağrı kesici veriyorsun. Hissetmiyor. İğne de ağlamıştı bir tek