Oğlumu 4 ay 9 günlükken sünnet ettirdik, pipisi gömüldü. Şu an 18 aylık ve yeni yeni biraz çıkmaya başladı. Biz çocuk cerrahına yaptırmıştık sünnetini, ona rağmen gömüldü, gömülmesine sebep olarak “süt bebeklerinde çok sık görülen bi durum, kasıkları hareket olmadığı için yağlı oluyor, bu yüzden gömülüyor, 2-3 yaşında çıkar” demişti. Bizi çok strese soktu bu durum. Hala öyleyiz hatta. Yaptıracaksanız illaki doktora mutlaka gömülür mü diye sorun, gömülme sonrası masaj vs uğraşıyorsun bi kaç ay, büyümesini bekleyin derim.