Çok yoruldum 7 aylık olmasına rağmen uyusun diye emzir açıktı diye emzir sussun diye emzir sakinleşsin diye emzir keyfi yerine gelsin diye emzir güvende hissetsin diye emzir rahatlasın diye emzir ağrısı varsa unutsun diye emzir gece 20 defa emmek için uyansın emzir. Çok yoruldum 😔 emzirmek çok istediğim şükrettiğim bişey ama bu kadarı fazla geliyo tam bi meme bağımlısı kızım. Bi yere gittiğime pişman oluyorum gittiğim yerde 1 saatte kaç defa emziriyorum diş dönemi atak dönemi bu zamanları saymıyorum bile 😔😔😔uyurken bile dinlenemiyorum yarım saati geçmeyen uykular. 😞 sabır Allahım sabır 😣