Bugün bebeğim üst üst 7 defa kustu artık midesinde bir şey kalmadı öğürüp durdu. Çok kötüydü. Ateşi yok çok şükür. 10 aylık 4-5 gündür emeklemeye başladı her yere gidiyor acaba üşüttü mü? Hastaneye gidecektik. Kusma durunca gitmedik bekliyoruz şu an. Dişleri çıkıyor. Sebebi o mu acaba 😞