Bebeğim 4 ay 20 günlük şu 4 gündür adam akıllı senden kakasını yapmıyor 2.gün fitil attım öyle yaptı kakasını sonra ki gün yine yapmadı bugun tekrar fitil attım öyle yaptı kakasını. Kendi isteyerek yapmıyor bilmiyorum niye çişini yapıyor ama kaka yapmıyor kabız desem ıkınma falan da yapmıyor ıshal desem oda yok neden böyle oldu aceba