6 buçuk aylık kızım son 1 haftadır falan kabız oldu. Normalde gün aştı yada 2 günde 1 yapardı zaten ama normal yapardı. 1 haftadır zor yapıyo katı ve az az yapıyo. Afedersiniz azıcık çıkan kaka bezi bile kirletmiyo çıktığı yerde kalıyo. Muz patates kestim sadece kabak çorbası ve gün kurusu verdim. 1 çk zeytinyağı içirdim başka napabilirm. Karnına masaj yapıyorum gene aynı