Papatyaseverr Kızlar bu markanın deterjanını aldım sıvı deterjan güzel mi kullanan var mı aranızda lekeleri güzel çıkarıyor mu
Mirayimran Papatyaseverr ben kullanıyorum ek gıdaya geçtik yemek lekesi olunca elimle çitileyip atıyorum yüksek ısıda yıkanınca çıkıyor ama yüzde yüz diyemem
Efeefe52 Papatyaseverr bende onu kullanıyorum şu an kokusu çok güzel çift durulama yapmama rağmen kalıyor lekeleri de olunca direk beyaz sabunla çitileyip bırakıyorum makineye öyle atıyorum kalmıyor bişe
Papatyaseverr Mirayimran anladım canım normalde dalan kullanıyordum fakat fazla koymaktan sanırım deterjanlıkta yapışıp kalıyor sıvı deterjan aldım yine bunu ilk kez kullanıcam memnun kalırım inşaAllah
Mirayimran Papatyaseverr inşallah canım biraz fazlaca koy onun kapağı var lekesi çoksa fazla koy güzel yıkıyor sıcakta yıka bide
Birkoalaanasi Por çöz leke çıkarma kullanıyorum ben. Hiç bir deterjan ek gıda lekelerini çok güzel çıkarmıyor.
Papatyaseverr Birkoalaanasi daha ek gıdaya geçmedik dediğinizi ilk defa duyuyorum bebek kıyafetleri içinde kullanıyor mu yeni öğrendim 😊
Papatyaseverr Efeefe52 parfümsüz yazıyor benim aldığımda herhabgi bir kokusu yok ama umarım güzelce yıkar kirli sepetini bekliyorum dolsun diye 😃