TwinsmomDA o zaman sizde 4 saat dışarda bırakın. Birsey olmuyor olabilir ama önerilen dr.larin tavsiyesi vs. Hepsi bu sekildedir. Sut saklama posetlerinin paketlerinde de yazar. Netten de açıp okuyabilirsiniz. Üstelik havalar cok sicak dışarıda durması bu koşullarda bozulmasina neden olur. Her seyde depolama sartlari oldugu gbi sütte de bu depolama kosullari onemlidir. Oda sicakliginda (18-25 derecede) kalmasi kosulu ile 3 saat icinde bozulmaz.