22gunluk bebegm emerken hep bogazında kalıyo cok kotu oluyorum her emmede bogazında kalıyo haberlerde bı bebek gordum corba kacmıs cıgerıne :( cok kotuydu napıcam bılmıyprum annemdende uzakta yasıyorum kaldı yanımda tek kaldım ve bebegm erken dogdu gebelık zehırlenmesınden dolayı emzırmek ten cok korkuyorum :( ne zaman bıtıcek bu bogazda kalma olayı kac aylıkken?