Sedaras bizde onu kullanıyoruz . Sadece arkadaşında dediği gibi kakası kına yeşili koyu bir renk oldu normal dedi doktor. 2 beslenme arasında içirmeyi öneriyorlar. Mesela biz mama ile besleniyoruz 12 de mama içiyorsa 1 buçukta demir ilacını veriyorum 3 te mamasını yiyor . Emziriyorsanız bir emmeden yarım saat 45 dk sonra verebilirsiniz diye düşünüyorum 💕