Merve08 hayır sıfır kollu zıbınla ama ayaklarına çorap giydiriyorum hava ne kadar sıcak olursa olsun çorap giyinmediğinde yoğun gaz sorunu yaşıyoruz siz tabi bulunduğunuz şehre göre kısa kollu zıbın tercih edebilirsiniz bebeklere yazın bizimle eşit kışın da bizden 1 kat fazla giyindirilmesi öneriliyor