Merhaba kızlar, adetim henüz 1 gün geçti ama ilk gebeliğime benzer belirtileri hissettiğim için test yapmak istedim testi yaptım ilk 5 dakikada 2. Çizgi çıkmadı ama atmadım 1 saat sonra baktığımda 2. Çizgi görünüyordu çok koyu olmasa da ancak / şekli gibi eğik biçimdeydi. İlk gebeliğimde de şüphelenip erken test yapmıştım ilk etapta görünmeyen çizgi birkaç saat sonra çöpten çıkardığımda görünüyordu ama düz bir çizgiydi. Benzer bir durum yaşayan var mı yarın sabah tekrar test alacağım ama çok endişeli ve heyecanlıyım