Heide Bi saatimiz var bebeğim onu görünce sakınlesiyor mutlu oluyor hemen konuşmaya başlıyor ne görüyor acaba çok merak ediyorum 😀
EylulSule Heide benim bebeğim de avizelerle konuşuyo başka bi eve gittiğimizde önce avizelere bakıyo bizim avizeler olmadığını görünce kıyameti koparıyo 🤦♀️🤦♀️ sonra ben koşa koşa eve 🤦♀️
Nilnil Heide aa benm oglumda saate gülüp duruyo hep de saate yani ben basta meleklere felan sanıyodum sonra baktm hep saati görünce gülüyo konusuyo tepki veryo
ErvaKoc Bizimki de yatak odasında duvardaki düğün resmimize taaa ilk aydan öyleydi bise görmüyordu diyordum ama suan sakinleşiyor dklarda o resme aguluyor
Heide ErvaKoc ayy valla bzimkide saat kadar olmasada ıkimizin oldgu tabloya bakıp durur hep ama dedgnz gbi gormedgni sadece bakaym dusnyrdm acaba tanıyor mu ki yada renkler dkkatli çekiyor olsa gerek
Farukunmuhendisannesi EylulSule bizimki de avize takip ediyor. Aaaa lambaaa diyorum. Aaaa diyor seviniyor 😄😄😄
EylulSule Heide hahha herkes öyle diyo bende yakında taşıycam galiba olmuyo böyle kendi annemlerin evinde de yapiyo bunu 😂😂🤦♀️