Merhaba arkadaşlar bugun tam 1 aylık olduk ama bebeğimde geçmek bilmeyen sarılık var hala değeri yüksek 15 te:( anne sütüyle besleniyo 35 haftalık erken doğum yaptım 2500 kg dün itibariyle 4 kg oldu 1 ayda 1 bucuk kg aldı emmesi iyi kilo alımı iyi ama neden geçmedi hala bu sarılık baktıkca yüzünü vucudunu sarı gördükçe üzülüyorum:(