Bebegimin sırtında bezinin en ust yerinin degdigi yer samirim sicaktan terlemiş o da kaşımış dunden beri elini surekli oraya götürüyor. Sabah kalktim kasidigi yerler kahverengi hep tirnak izi olmus napabilirim acaba bez takmasam değmese nasi olur? Tuvaletini de soylemiyo alistirma kilodu alsam diyorum kafam karisti yardim eder misiniz??