Mrb hanımlar Kızım 4 ay 9 günlük 2 aylıkken 2.ay aşısını yaptırdım şuan kızarıklık sertlik ve agrı var 1 haftadır kızarıklık ve sertlik vardı ama agrısı yoktu dünde 4. Ay aşısını yaptırdım ve ondan beri 2.ay aşısında da agrı var normal mi acaba yardımcı olurmusunuz bana