Esefeee
Merhaba bende şuan hamileyim ve 1,5 ay sonra doğumum var. Oğlum 19 aylık olmuş olacak gününde doğumum olursa eğer. Sanırım 2 yaş sendromuna giriyorlar ondan zor oluyor😖 Belirli bir rutin oluşturana kadar elbette zor olacaktır. Bence annenize göndermeyin 1 hafta belki rahat edersiniz ama geldiğinizde hem huy değiştirmiş olacak hemde sizin için her şey sil baştan olacak. Er ya da geç ikisiyle yalnız kalıp rutin oluşturmak zorundasınız. Allahım size bu süreçte bol sabır versin inşallah🥰 başaracağınıza eminim, buna sizde emin olmalısınız ki gerisi de gelsin🤗