Zeynepalya_ve_annesi Denizulas-21 aslan cocukları öyle benimde oğlum 15 agustos 2012 doğumlu kendini pek beğenir bende ona maymun diyorum sürekli 🤣🤣
Zeynepalya_ve_annesi Denizulas-21 derder sonrada bi sus dicez benim 3 tane var 10 ve 8 yaşında büyükler
Zeynepalya_ve_annesi Ebrt neden teke düşsün ki yani acıktıgı için uyanıyor sonuçta su vermek doğru değil terleme yapar su içtikçe heleki bu havalarda gece çok aşırı su içirmeyin bence acıktığında hakkı olanı almalı cocuk sırf uykumuz bölünecek diye bunu yapmamalıyız 😔
Ebrt Zeynepalya_ve_annesi ınanın uyku bölunmesı ıcın degıl ben uykuyu unuttm diyeblrm mama verdgm zaman rahatsız olmaya basladı su vermeyi denedım ıctı ve tekrar daldı bu ayımız böle gectı tabıkı bebegımı ac bırakmyrm bazen ıkncı kez uyandgndan anlyrm ki acıktı sbaha karsı bes altı gbi mamasını veryrm
hifosunannesi Zeynepalya_ve_annesi 2200 doğmuştu kızım 2 nin altına düştü sonradan kilo aldı aşırı emekliyor diye bizimki de çok az kilosu. Doktor özel bi mama verdi ona başladık 2 gündür bakalım