Deletedmom328 Merveeenurr aynen terle atıyor benim oğlumda aksine çok terlemez çişli bez sayısı çok fazla
Durunil123 Busraninannesi şu an aynı durumu biz yaşıyoruz kızım 4 ay 20 günlük aynı böyle çişli bezleri ve çok az. Neden kaynaklanıyormuş siz öğrendiniz mi bi çözüm buldunuz mu
Zeyzeyuuuu Durunil123 su verin su verdim yaptı bide doyduguna emin olun ek gıdadaysanız su verin emzirin veya mama kullanıosanız bılmıyorum ama sıvı eksikliği olabılır yaz ayındaydık biz ter yoluyla atabılır bide su eksiklgiinden oluyor
Durunil123 Zeyzeyuuuu çok terleyen bi bebek acaba ondan mı evimiz baya sıcak. Daha 4.5 aylık sadece anne sütü alıyor
Zeyzeyuuuu Durunil123 ozaman tamam ter yoluyla atıyordur ama şöyle bişey de var çok huzursuzsa ani ağlamaları varsa idrar yapamıyor olabılır yanıyordur emfeksiyon olabılır netten görmüştüm eğer bi doktorunuz varsa wp den yazıp danışabilrsiniz