Merhabalar.Bı sıcaklarda emzirmek bana resmen işkence oldu.Ben de bebeğim de aşırı terliyoruz kucağıma aldığımda ikimiz de ter içinde kalıyoruz sırılsıklam oluyoruz resmen kendimi de bebeğimi de iğrenç hissediyorum.Süt bi yandan akıyor sıcakta kokuyor sürekli günde 10 kere üst değişmek zorunda kalıyorum ne yapabilirim bilmiyorum 😞Var mı bu durumu yaşayanlar ?