Merhaba, bebeğim 49 günlük, 3. Günden itibaren doktor tavsiyesi ile anne sütü+mama şeklinde devam ediyorum. Eskisine göre sütümün biraz arttığını hissediyorum, mama vermemek için sütümü sağıp vereceğim. Bebeğim 4 kilo :( Bende manuel pompa var uzun süre emmediği zaman çok uğraşırsam iki göğüsten 30 40 ml anca çıkarabiliyorum, önerebileceğiniz uygun fiyatlı performansı güçlü pompa markası yada 2. El satan varsa alabilirim