Metehanmom bişey derdim ya neyse konu o değil.canım hiç minnet etme o vakit.bak şimdi sana fikir vereyim belki işine yarar.bebeği nerede yıkıyorsan(ben kocaman leğen aldım eski usul .çünkü önceki çocuğumda küvet almıştım ve kullanışlı gelmedi bana)oraya bebeğin üstünden çıkardığın çamaşırları koy ince battaniyede olur maksat çocuk buz gibi ,sert zemine yatmasın.sonra bebeğini sırt üstü yatır suyu avuçla yavaş yavaş vucudunun her bölgesine dök.dök ki alıştır birden dökünce çok ağlıyorlar.zaten o yavrunun ne pisliği olacak ki maksat vucudu rahat etsin.Sonra eline biraz şampuan dök her yerini köpükle.boynunun altını,koltuk altını,bacak arasını,parmak araları falan.arka kısmına geçince bebebeği hafif yan çevir.o şekilde hallet.(yüzü koyun zaten nasıl dursun kuzucuk)Daha sonra bu kısım ilk zamanlar zor ama alışıyor insan tek eline yatır durula.suyu yavaş dök birden boca etme.korkmasın.banyo işkenceye dönüşmesin.en son kafa kısmını da avucunla aldığın suyla ıslat minnacık şampuan döksen yeter.iki okşa kafasını bebeği yüzü koyun hafif baş aşağı tek eline yatır kafayı durala.ben böyle yapıyordum büyük kızıma o dönemler.bu oğlumu da uzun zamandır tek yıkıyorum aynen böyle yapıyorum.ağzına su kaçmasın dikkat et.çırpınıyorlar su kaçtığında elinden kaymasın.kızımda böyle bi tecrübemde olmuştu.zor oluyor ama insan alışıyor.ayyyy uzun oldu inşaallah yardımcı olabilmişimdir.