Snm26 Merhaba hanımlar Decavit ve ferro sanol duodenal emzirme durumunda kendisi kullanan var mı bebeğine veren değil . Doktor bana yazmıs elimde kalmıs ama dogumdan sonra devM edecek miyim bilmiyorum 2 aylık suan bebeğim
dertlikerkenez Snm26 merhaba decavit kullandım ben emziriyorum çocuk doktorumuz yazdı bana mide bulantısı yaptığı için daha sonra oceana geçtim
Huysuzpanda-arven Snm26 dcavit hemşire doğumdan sonrada kullanmam için 3 kutu verdı bana 3 ay kullancan dedı
keremveannesii Snm26 benim doktorumda verdi en az 40 ın çıkana kadar mutlaka kullan demişti bende kutular bitene kadar devam ettim 3 aya yakın