Kızlar merhaba 9 aylık kızım var. Benim yanımda sakince oturuyor babası gelince sürekli hoplamak istiyor babası hep elinde hoplatırdı şimdi onu görür görmez hoplamak istiyor başka hiç bi şekilde durmuyor. Ve babasında hep ağlıyor. Sizde de böyle oluyor mu ya