Bahar47 Kizlar bı şey yediremiyorum ne yapacağımı şaşırdım 1 yaşıni bitirdi. Eline veriyorum oyanip bırakıyor ağzına götürmüyor . Lütfen yardımcı olun bana
Deletedmom276 Bahar47 bir yaş sonrası oğlum da yapıyordu, özellikle meyveleri çıkarıyordu. Zamanla geçti,13 ay 10 günlük şu an.
Bahar47 Deletedmom276 inşallah ya umut oldunuz . Gecemsi için bı şey yaptınız mı bı de beslenme araliklariniz nasıl aacaba
Deletedmom276 Bahar47 geçmesi için hiç bir şey yapmadım, öğünlerimizi birlikte yiyoruz masada(oğlum mama sandalyesinde biz masada). Sabah kahvaltısı, öğlen uykusundan sonra meyve, akşam yemeği. Karşısında bizi çiğnerken gördüğünden sanırım süreç kısa sürmüştü.