Kızlar evet başlıktada gördüğünüz gibi acil toparlayıcı sütyen önerisi istiyorum. Kullandığınız memnun kaldığınız var mı? Göğüslerim normalde 90 dı hamilelikti emzirmeydi derken büyüdü ve hafif sarkık bi görüntü aldı 95 100 oldu diyebilirim. Elbise aldım ama gelin görünki göğüslerden çok kötü duruyor. Önerilerinizi bekliyorum. Birde toparlayıcı sütyen mi iyi olur yoksa kendinden kaplı atlet mi?