Merhaba hanımlar Kızım 5,5 aylık;
prima aktif bebek kullanıyorum, öncesinde premium care kullanıyordum. 2 aylıkken sleppy denemek istedim fakat bayağı pişik yaptı ve sonrasında karantina dönemine girince başka bir bez deneme cesareti bulamadım. Ama artık bezden kaka çıkma problemi beni mahvediyor? Tüm bezler mi böyle yoksa prima mı? İlk kızım da prima kullandım çokda memnun kaldım, hiç böyle kaka çıkma problemi de yaşamamıştım açıkçası. Kakanın çıkma kısmı arka bel kısmından çıkıyor. Önerilerinizi bekliyorum.