Serpil123455 Üç ay olacak doğum yapalı şuan kasıklarım belim bacaklarım kollarım o kadar agriyoki cildircam yani ayakta bile duramıyorum acaip bı halsizligim var adet olurken böyle olan var mı 😔 doğumdan önce böyle bi problemim yoktu da ondan soruyorum 😔
Dgndrmz Serpil123455 olabilir canım hormonlar değişiyo çünkü doğum öncesi agrısı olanın doğum sonrası olmaya biliyomuş ve ya tam tersi olabilir belki adet belirtisidir ona benziyo çünkü
Dgndrmz Serpil123455 geçmiş olsun canım karnına ayaklarına sıcak su koy biraz rahatlatır bu sıcakta daha da terketsede malul parol dısında hapta yutamıyoruz