Denizmelisa canım düğünü atlattık dün gece 😂 bebek arabasıyla gittik bide kalın battaniye götürmüştük uykusu gelince battaniyeyle komple kapattık üstünü etrafı gördükçe bakınmaktan uyumucak diye. Hemen uyudu ve baya da uyudu 😂 uyanıncada hep gülücük saçtı Işık’lar filan çok dikkatini çekti biz oynadıkçada hoşuna gitti. Sadece emzirmeye götürdüm gelin odasına yabancı yer diye emmedi ama karnıda acıkmadı heralde hiç ağlamadı. Yani çok rahattık evde bile bu kadar durmuyordu 🙈