fatmaydin bilmem hic olmadim corona umarim.sende olmazsin kimse olmaz ama ayakta olduguna gore endiseduyulacak bir durumun yok.simdi sen bol su ic aklina geldikce ic atesin icin vucut susuz kalmamali asla hatta ben hastayken kendi sutumden içiyordum enteresan bir sekilde iyi geliyordu hemen iyilesiyordum eger sutun varsa sag bi kahve fincaninin yarisi kadar kendi sutundende ic bakalim atese cok iyi geliyor.