Merhaba kızlar; bebegim 4 aylık saglık ocağı ‘vegaferon’ verdi. 3 gündür kullanıyordum. 2. Gün kötü kokulu rengi normalden daha koyu kaka yaptı. Bugün daha koyu ve daha kötü kokuluydu ve mukusluydu. Daha önce hiç boyle olmamıştı. Vegaferon kullandıktan sonra oldu. Vegaferondan kaynaklı mı? Vegaferon yerine sizin kullandığınız demir ilacı nedir?