Aci peki denedim mi inek sütü ürünleri eti falan. Ben dedim ki kesin alerjiii bu çocuk dün kaka testi yaptırdım temiz alerji olmasa da onlar dokunuyormuş bizim burda ünlü bi çocuk doktoruymuş ona gittim. Yemiyorum 2 gündür şimdi yatıyor yanımda patır patır yapıyor dün bile kayınvalidemlerdeydik orda asla uyumazdı salıncağı yokken çocuk bir rahattı orda saatlerce uyudu eve bile uyurken getirdik. Üç karışım damla da çok iyi. Yani inek ürünlerini kesersen 15 gün dedi yersem tabi ki devam eder canım.