Valla başlarda kakayı ve meyve lekelerini önce beyaz sabunla çiyileyip suda bekleyip sonra yıkıyordum. Ama çok yorulmuştum. Baby me’nin leke çıkarıcısını aldım. Çamaşırları kirli halde sepete atıyorum makineye atarken lekeli yerine sıkıyorum granül sabun tozu ile yıkıyorum. Rekli beyaz karışık yıkıyorum bi de. Tertemiz çıkıyor