Melegmanjel Hanımlar merhaba Benım bir buçuk aylık erkek bebegım var 37 haftalıkken sezeryanla Doğum yaptım ve oğlumda sarılık cıktı doktor kontrolünde dr un bana ek olarak mama onerdı sarılıgın gecmesı ıcın emzırdıgım ıcın cok teredutte kaldım versemmı vermesemmi yeni Doğum yapmısım lohusa ruh halı esım sureklı senin sütun yok bu çocuk aç kalıyo dıyodu yıldım en son çare günde bı kereye mahsus olarak vermeye başladık tüm gün emzırıp gece yatarken mama verıyordum yaklasık 5gundur iş raydan cıktı 1kere verdıgımız mamayı nasıl olduysa günde 4 kere verıyoruz ustune defalarca tekrar emıyo öyle yatıyo vermesem kendını ağlayarak yırtıyo resmen susturamıyorum Doğumda annem yardımcı olmaya yanıma geldı etsın sustu busefer o basladı annem(mamaya karsı) sen bu cocugun rızkını kesıyosun senın sütun yok bilmem ne artık düşünüyorum bendemı var problem sutum gayat ıyı gelıyo valla ha yıldım resmen her kafadan ayrı bı ses cıkıyor.kısacası ben bu mamayı bu cocuga nasıl bıraktırcam
Ipekk Melegmanjel Facebook kullanıyorsanız Emzirme Akademisi diye bir grup var üye olup sorun yardımcı oluyorlar. Kademeli olarak yapıyorlar yani bebeğinizin kilosuna göre önerilerde bulunuyorlar